Off-road טיולי ג'יפים
טיול ג'יפים בנחל צין- סרטון מומלץ!  |  להרשמה לטיול התקשר ל 054-2172238  |  

רומניה -מסע 8ימים חוצה רכס הקרפטים וטרנסילבניה מסע מיוחד לאחר השלגים בהרים ... בקרוב

דף הבית >> טיולים בחו"ל 054-2772238 >> רומניה -מסע 8ימים חוצה רכס הקרפטים וטרנסילבניה מסע מיוחד לאחר השלגים בהרים ... בקרוב

 

חווית ג'יפים בלתי נשכחת   

רומניה – 8 ימים חוצה רכס הקרפטים וטרנסילבניה כולל בוקרסט
זהו מסע אתגרי ומיוחד הניתן לעשות אותו פעמים בודדות בשנה


 

מסע ג`יפים בהרי הקרפטים, הינו מסע במנהרת הזמן , לארץ שהקדמה מאחרת להגיע אליה, כפרים נידחים ללא חשמל ומים זורמים ,עגלות רתומות לסוסים,ערים גרמניות עתיקות מימי הביניים ,כנסיות בנויות עץ,ארמונות מלכים, טירות- שבהן פעל הרוזן - דראקולה , נופים מרהיבים , יערות אלפיניים, נהרות , קניונים אדירים ומערות קרח, זאת בשילוב אוכל אותנטי, מוסיקה צוענית , והרבה צויקה ....

לחץ וחייג למידע נוסף  - 054-2172238 

רומניה -מסע אתגרי  6 ימים חוצה קרפטים וטרנסילבניה, כולל בוקרשט!

  • מסעות offroad4wd בארץ ובעולם
    המסעות של offroad4wd הם שם דבר בפי חובבי השטח. אין מדובר ב ''עוד טיול'', אלא במסעות לאלה המבקשים לשלב בין לימוד ותרגול הנהיגה לבין הנאה מהטבע, בין הרפתקה ייחודית לבין הרחבת הידיעות בתחומי ההיסטוריה, גיאוגרפיה, גיאולוגיה ועוד. כל זאת, תוך שמירה על ביטחון, בטיחות וכמובן על הטבע.
    רמת הקושי במסעות משתנה בהתאם לסוג המסע ולאופי המשתתפים.

    תוכנית הטיול
  • רומניה -מסע 8 ימים חוצה קרפטים וטרנסילבניה
     לפרטים והרשמה נועם 054-2172238 
    מסע תחילת הקיץ  זהו מסע מיוחד לאחר הפשרת השלגים ותחילתה של הפריחה היפה בהרי הקרפטים בתקופה זאת של השנה הנחלים זורמים.   בתקופה זאת של השנה אפשר לחצות את  הפס בגובהה 2400 מטר שהנוף מדהיםםםם.
    המסע של offroad4wd לרומניה הוא מסע ייחודי מאתגר ויוצר חוויה בלתי נשכחת.
    מסע ג`יפים בהרי הקרפטים, הינו מסע במנהרת הזמן , לארץ שהקדמה מאחרת להגיע אליה, כפרים נידחים ללא חשמל ומים זורמים ,עגלות רתומות לסוסים,ערים גרמניות עתיקות מימי הביניים ,כנסיות בנויות עץ,ארמונות מלכים, טירות- שבהן פעל הרוזן - דראקולה , נופים מרהיבים , יערות אלפיניים, נהרות , קניונים אדירים ומערות קרח, זאת בשילוב היסטוריה, אוכל אותנטי, מוסיקה צוענית , והרבה צויקה ....
    תוכנית הטיול :
    •יום 1) טיסת לילה לבוקארסט 18:15 מיד אחרי נחיתה בבוקרסט לינה במלון ליד שדה התעופה. Rin airport (יש אפשרות לצאת למרכז במונית)
    •יום 2) בבוקר נקבל את הג'יפים שלנו ונצא לעבר ההרים עם בוקר אנחנו כבר נמצאים בעולם אחר.עולם לבן ומסתורי שלקוח מהאגדות "פותחים את ציר השלג " אתגר גדול לפנינו ההרגשה היא בתוך סיפור של אגדות את היום נסיים בבראשוב במלון מפנק ומסעדה מקומית . בבוקר נקבל את הג'יפים שלנו ונצא לעבר ההרים עם בוקר אנחנו כבר נמצאים בעולם אחר.עולם לבן ומסתורי שלקוח מהאגדות "פותחים את ציר השלג " אתגר גדול לפנינו ההרגשה היא בתוך סיפור של אגדות את היום נסיים בבראשוב במלון מפנק ומסעדה מקומית .בבוקר נקבל את ה ג'יפים במלון ונצא בנסיעה בדרך הררית החוצה את עמק פרחובה נטפס אל רכס הרי הבוצ'ץ BUCEGI , רכס הרים המהווה את מרכז תיירות החורף הרומנית נחצה את אגם פשטרה היפה ונרד בדרך מדהימה לעיר המקסימה סיניה על שם מינזר סנטה קטרינה  .
    יום 3) את הבוקר נפתח בסיור בארמון פלש היפה שבסיום הסיור יש קונדיטוריה מדהימה למי שירצה לטעות את הטעם המתוק של הרומנים . מסניה נצא אל העמק היפה הזוגה וואלי יער מדהים המוביל אותנו ישירות לעיר ברשוב נסייר בעיר השוכנת 870 מטרים מעל פני הים. העיר ברשוב שימשה מרכז רוחני וכלכלי של המיעוט הגרמני ברומניה. נראה את הכנסייה השחורה ,את בית הכנסת היהודי, נמשיך אל המדרחוב המפורסם של העיר ונתרשם מהחנויות המרשימות,את ארוחת הערב נוכל במסעדה מקומית לינה רמדה ברשוב
    יום 4 ) לאחר ארוחת הבוקר נעלה אל העיר פוינה ברשוב שבחורף משמשת אתר סקי תצפית מדהימה על העיר ברשוב משם נרד  אל רכס הקרפטים שם נמצאת האנדרטה לזכרם של טייסי המסוק הישראלי שהתרסק על רכס זה. מכאן נמשיך אל מסלול מיוחד העובר בתוך נחל בין כפרים שעוד לא ראו תיירים.לסיום היום נמשיך אל השוק הצבעוני של העיר בראן . בערב את ארוחת הערב נוכל במסעדה מקומית.
    יום 5) זה היום המיוחד שלנו בו אנחנו עוברים לטרנסילבניה.
    •יום גבהות מיוחדות מסלול שטח אקסטרים,מעברים טכניים וכול טוב מחכה לנו היום וכול זה מתובל בכפרים נידחים כפרי צוענים שחיים בעוני רב ובעיר ציורית אחת שיגשאורה שכאן חיים כמו פעם... .לאחר סיור בעיר העתיקה טעימה מהצוייקה המקומית  נמשיך בנהיגת  עד לעיר סביו עיר מיוחדת במינה שהיא מרכז האומנותי הרוחני והמסחרי של טרנסלבניה. ארוחה במסעדה מקומית טובה ולינה במלון מפנק
    •יום 6 : יום אוויר פסגות ברכס הרי פאגרש מסלול שטח מדהים טיפוס אל הפס בגובהה 2600 מטר בין כפרים ציוריים רואי צאן שכרים ואגמים זהו יום שלא תשכחו אותו. בערב נחזור למלון שלנו בעיר סביו .
    • יום 7) יום נהיגה על אחד הכבישים היפים בעולם טראנס פגארשן מסלול סללום העולה לגובה של 3000 מטר נגיע אל שפת אגם בלה הקפוא {בחודשי החורף}מכאן בדרך ללא דרך נגיע לאחד הפרויקטים השאפתניים והמדהימים אותם בנה השליט הרודן צ'אוססקו: הסכר על קניון נהר הארג'ס- סכר ווידרארו ,שייצר את האגם עם אותו שם . נעבור דרך העירה קורטה דה ארגש ונמשיך לעיר הגדולה בוקרסט לילה במלון מפנק בבוקרסט
     
    יום 8) השקמה מאוחרת סיור בעיר העתיקה של בוקארסט זמן חופשי לקניות לפני החזרה הביתה טיסת ערב חזרה לתל אביב
     
    • המחיר 5400 ש"ח לאדם  לפי 4 בגיפ (6200 לפי 2 בגיפ   )
    2 בחדר
    • טיסות סדירות במסלול ת"א בוקרשט בוקרסט ת"א . לינות עפ"י המפורט מלונות 4 ו 5 כוכבים . כלכלה מלאה מהבוקר השני  ועד הבוקר האחרון לטיול , מדריך שטח ישראלי, מדריך מקומי רומני ,דלק, מכשירי קשר,ג'יפים גדולים ומרווחים לפי 4 בג'יפ
    • המחיר לפי מינימום 12  נוסעים בקבוצה.
    לתשומת לבכם:
    -מחיר הטיול מבוסס על מחיר הטיסה כפי שידוע לנו נכון ליום הגשת ההצעה. במקרה של שינויים בעלויות הטיסה , או מיסי הנמל ,או היטלי הדלק, או במדיניות חברות התעופה יעודכן מחיר הטיול בהתאם ותחול תוספת על המשתתפים בטיול.
    -הגיפים איתם נטייל מושכרים מחברת השכרה מקומית וחלים עליהם כול הוראות השלטונות המקומיים, הגיפים מבוטחים בביטוח המכסימלי האפשרי במדינה (לא כולל מרכב תחתון צמיגים ושמשות), ההשכרה באחריות המטיילים וכל פגיעה ברכב תגרור השתתפות עצמית.
    • -המחיר מבוסס לפי 2 בחדר ו4 אנשים בג'יפ. מסלול הטיול עלול להשתנות בשל תנאי מזג אוויר, הוראות השלטונות המקומיים, תקלות טכניות או החלטת המדריך בשטח. -כל המטיילים המעוניינים לנהוג חייבים להצטייד ברישיון הנהיגה הישראלי בינלאומי בר תוקף ובתוספת רישיון נהיגה בינלאומי .
    תוספת לאדם בחדר יחיד (סינגל) -700 ₪ המחיר ל 2 בג'יפ 6200 ₪
    • המחיר לא כולל: ביטוח נסיעות ומטען אישי המתאים לאופי הפעילות.
    • בילויי בערב האחרון
    • טייפ לנותני שרות רומנים
    • שתייה קלה/חריפה בארוחות
    את היום החופשי בבוקארסט
     
    צפו בסרטון משנה קודמת
    https://www.youtube.com/watch?v=WyTxjXK6ZmY
     
     
     

 

כללי:

אופי הטיול: טיול ג'יפים להרי הקרפטים ברומניה בנהיגה עצמית, המשלב נהיגת שטח וטיולים רגליים, באזור בו נוף ותרבות משתלבים היטב. הטיול עובר בנופים מדהימים.
כלכלה: מלאה  .
המחיר כולל: טיסות אל על במסלול ת"א בוקרשט ת"א . לינות עפ"י המפורט. כלכלה מלאה מהבוקר השני  ועד הבוקר האחרון .דלק לרכבים. טיפים לנותני שרות. ארוחת ערב פולקלור בבוקרסט.
כניסה לאתרים לפי התוכנית , מדריך שטח ישראלי, מדריך שטח רומני . מכשירי קשר בכל ג'יפ
ג'יפים אמינים לאופי הטיול (לפי 4 בג'יפ)

לתשומת ליבכם: מס נמל ותוספת דלק כלולים במחיר ומבוסס על מחיר של 85 דולר לנוסע – כל עלייה במחיר הדלק או מסי הנמל תעדכן את מחיר הטיול בהתאם.


המחיר אינו כולל: ביטוח נסיעות ומטען אישי המתאים לאופי הפעילות.

לתשומת לבכם:

-מחיר הטיול מבוסס על מחיר הטיסה כפי שידוע לנו נכון ליום הגשת ההצעה. במקרה של שינויים בעלויות הטיסה , או מיסי הנמל ,או היטלי הדלק, או במדיניות חברות התעופה יעודכן מחיר הטיול בהתאם ותחול תוספת על המשתתפים בטיול.
-הג`יפים איתם נטייל מושכרים מחברת השכרה מקומית וחלים עליהם כול הוראות השילטונות המקומיים, הג`יפים מבוטחים בביטוח המכסימלי האפשרי במדינה , ההשכרה באחריות המטיילים וכל פגיעה ברכב תגרור השתתפות עצמית בגובה מקסימלי של 1000 €. בעת השכרת הרכב יתנו המטיילים את כרטיס האשראי שלהם כביטחון לחברת ההשכרה כמקובל בכל העולם.
-המחיר מבוסס על לינת אדם בחדר זוגי וארבעה אנשים בג`יפ. מסלול הטיול עלול להשתנות בשל תנאי מזג אוויר, הוראות השלטונות המקומיים, תקלות טכניות או החלטת המדריך בשטח.
-כל המטיילים המעוניינים לנהוג חייבים להצטייד ברשיון הנהיגה הישראלי בינלאומי בר תוקף ובתוספת רישיון נהיגה בינלאומי .


תוספת לאדם בחדר יחיד (סינגל) - 250 יורו


התשלום בכרטיס אשראי עד 3 תשלומים .
 

עד 14 ימים לפני היציאה למסע - 75%מהתשלום למסע
מ-14 ימים ועד 96 שעות לפני המסע - 100% מהתשלום למסע
 


.

 

טיולי שטח של Off Road- טלפון להזמנות 054-2172238
הפוך לעמוד הבית | דף הבית | מפת האתר טיולי נשים | טיולי טרקטורונים + RZR גלריית תמונות  בארץ גלריית תמונות בחו"ל צור קשר
לייבסיטי - בניית אתרים