Off-road טיולי ג'יפים
טיול ג'יפים בנחל צין- סרטון מומלץ!  |  להרשמה לטיול התקשר ל 054-2172238  |  

הדרכת נהיגת שטח אישית

דף הבית >> גלריית תמונות בארץ >> הדרכת נהיגת שטח אישית
מה החשיבות של הדרכת נהיגת שטח?
החשיבות היא רבה. לא כול מי שיודע לנהוג בכביש יודע לנהוג בשטח. נכון שניסיון של נהיגת כביש עוזר ומקל על הלומדים. בנהיגה, חשוב לקרוא את השטח נכון. טכניקות נכונות לזיהוי סכנות בשטח מאפשרות מוכנות מראש, או במילים אחרות - נהיגה במחשבה תחילה. ההדרכה מעלה את הביטחון של המטייל ,מורידה את הלחץ ומאפשרת למטייל לקבל החלטות נכונות יותר , וכתוצאה מכך  יכולת הריכוז בנהיגה עולה,. השטח משתנה מעונה לעונה טיול של קיץ זה לא טיול של חורף. ההתמודדות מול תנאי השטח היא שונה ולכן חשוב שהמטייל ידע להגיב בהתאם לתנאי השטח .פרק הסכנות הוא החשוב ביותר כאשר מדברים על זה מודעים לזה ולומדים איך לצאת מהסכנות ,בנוסף נהיגה נכונה היא פחות מעייפת וגורמת הנעה גדולה יותר מהטיול.  את המיומנות הזאת תוכלו לרכוש רק בהדרכה אישית .
לא מעט אני נתקל בשאלות למה לא עולים את המעלה מכאן ועולים משם ? ברור לי שאותו אדם לא עבר הדרכת נהיגה וזאת מפני שבהדרכה לומדים שבטיחות הנהג והרכב הם מעל הכול ,גם במחיר שלא נעלה את המעלה. למרות שלרוב אפשר למצוא את הנתיב שמשלב את הבטיחות.  לצערי יש לא מעט אסונות בשטח, ומידי פעם שומעים על ג'יפ שהתהפך , לרוב היה אפשר למנוע את האסון.  נהיגה נכונה שווה נהיגה בטוחה  אז למי מיועדת הדרכת נהיגת שטח...?! 
  הנושאים הנלמדים בהדרכת נהיגת שטח
1. הכרת הרכב האישי:מצב ישבה, מראות,מרחקים. 2.  הילוכי 4x4 דיפרנציאל קדמי, מרכזי, אחורי. 3. תרגול נהיגה בשטחים טרשיים +טיפוס מעלות.
4. תרגול נושא הצלבות. 5. תרגול נושא עליה שנכשלה 6. תרגול שיפועי צד. 7. תרגול נהיגת שבילים מהירה: , בלימה וכניסה לסיבוב, היגוי יתר, תת היגוי, סחיפה של כל הגלגלים
אז להתראות בשטח נעם offroad4wd
טיולי שטח של Off Road- טלפון להזמנות 054-2172238
הפוך לעמוד הבית | דף הבית | מפת האתר טיולי נשים | טיולי טרקטורונים + RZR גלריית תמונות  בארץ גלריית תמונות בחו"ל צור קשר
לייבסיטי - בניית אתרים